0 0.00 грн.


Акція

Акція

Пневмоподушки

Новини/Акції
Безкоштовна доставка причепів по Україні
15 січня 2019 р.

УВАГА! Доставка причепів виробництва PRAGMATEC по всій Україні тепер безкоштовна.

Безкоштовна доставка торсіонних осей по Україні!
8 листопада 2018 р.

Чудова новина - тепер купити торсіонні осі з гальмом і без гальма від виробників AL-KO і Knott-Autoflex можна з безкоштовною доставкою по Україні.

Цікаві новинки садової техніки від SOLO by AL-KO!
21 серпня 2018 р.

В асортименті інтернет-магазину з'явилися новинки садової техніки від SOLO by AL-KO: ланцюгові пили, газонокосарки, аератори, садові трактори і багато всього іншого!

Обзори/статті
Сміливо по бездоріжжю: обираємо лебідку для квадроцикла
21 березня 2018 р.

Ви є щасливим власником квадроцикла? Правильно підібрана лебідка дозволить вам отримати максимум задоволення від пригод і виручить у випадку виникнення неприємностей!

Кущоріз: правила вибору садового перукаря
14 серпня 2017 р.

Ідеальні чагарники в саду - це не мрія, а реальність, якщо правильно вибрати кущоріз! Про правила вибору садового перукаря читайте в статті.

Як підібрати опорне колесо для причепа?
10 серпня 2017 р.

Чому варто придбати опорне колесо для причепа, які завдання воно здатне вирішити і як правильно вибрати цей пристрій?

Партнери

autoes

Пневмоподушки (допоміжна пневматична підвіска) встановлюються на автомобіль для досягнення наступних показників: зменшення нахилів при різкому повороті керма, зниження навантаження на елементи підвіски транспортного засобу, м'якість руху, зниження ступеня розкачувань при їзді по нерівній поверхні, пом'якшення «клювання» при різкому розгоні/гальмуванні, збільшення вантажопідйомності, підвищення стійкості і керованості. Крім того використання допоміжної пневматичної підвіски дає можливість регулювати кліренс автомобіля, жорсткість підвіски і вирівнювати ТЗ при нерівномірному завантаженні.

Допоміжна пневмопідвіска може бути автоматизована і оснащена електронікою для підкачування повітря і регулювання тиску всередині пневматичної подушки. Такий комплект як правило складається з самих пневмоподушок з комплектом кріплень, манометрів, компресора для підкачки повітря, ресивера для підтримки тиску в подушках і запобігання частого включення компресора і пульта управління. Такий комплект самостійно підтримує необхідний тиск всередині пневмоподушок за заданими параметрами.

Інший варіант пневматичної підвіски розрахований на ручне використання. Підкачка повітря здійснюється вручну або за допомогою зовнішнього компресора, наприклад на АЗС. Комплект такої додаткової пневмопіідвіски включає подушки, манометр і комплект кріплень.

Чим викликана необхідність використання допоміжної пневмопідвіски?

    • Для підвищення вантажопідйомності при незмінній масі самого транспортного засобу. Збільшення маси навантаженого автомобіля, в порівнянні з порожнім, досягає 100 і більше відсотків.
    • Для збільшення стійкості і керованості транспортного засобу при зростанні швидкості руху. Для досягнення цієї мети виникає необхідність у зміні положенні кузова і підвищенні жорсткості штатної підвіски. Установка допоміжних пневматичних подушок тут є досить актуальною.
    • Елементарне підвищення показників плавності ходу і комфортабельності пересування.
    • Використання додаткових пневматичних елементів підвіски дає додаткові переваги та зручності в порівнянні із звичайною підвіскою. Наприклад, регулювати висоту кузова щодо поверхні для подолання перешкод або для інших функціональних необхідностей.


Питання про надійність додаткових пневмопідвісок досить відносне, оскільки побутують міфи про постійні складнощі та проблеми при їх експлуатації. Насправді, така думка не більше ніж наслідок невеликої кількості невдач (зокрема при заводській комплектації деяких відомих моделей транспортних засобів) і забобонів через властивий людині консерватизм. Прі всіх можливих «наворотах» і різних рівнях складності комплектації допоміжних пневматичних підвісок, весь принцип управління ними зводиться до принципу накачування велосипедної камери.


Додаткова пневматична підвіска, на відміну від повноцінної пневмопідвіски, є лише допоміжним елементом, який встановлюється поряд зі штатними ресорами, пружинами і амортизаторами. Установка буває двох типів: внутрішня і зовнішня. У першому випадку пневмоподушка встановлюється усередині існуючої пружини. У другому - пневматична подушка встановлюється поруч з пружиною або між ресорою і кузовом (рамою) автомобіля.


Як би там не було, поряд з безліччю міфів про використання пневмоподушок, завжди на практиці може виникнути необхідність змінити характеристики підвіски Вашого автомобіля для збільшення функціональності та інших його якісних показників. Як це зробити - вирішувати тільки Вам.

 Можливо Вам також цікаво: