Оплата і доставка
Друзі, ми вкрай зацікавлені в тому, щоб процес покупки був для вас легким і комфортним. Якщо в ході нашої з вами співпраці у вас виникли якісь складнощі, питання або пропозиції, будь ласка, повідомте нам про це на електронну адресу [email protected] або за телефонами +380 67 332 08 77 або +380 50 388 87 12.
З питань, пов'язаних з незадоволеністю якістю обслуговування, звертайтеся за номером (050) 971-29-69.
Як оформити замовлення?
Оформити замовлення ви можете будь-яким зручним для вас способом:
КошикСкористайтеся кошиком, кнопка якого розміщена біля кожної товарної позиції. Цей спосіб дозволить вам надалі відстежувати історію ваших замовлень, швидко робити повторні замовлення і використовувати дисконтні купони.
Електронна адреса
Надішліть нам замовлення на електронну пошту [email protected]. У тексті повідомлення обов'язково вкажіть номер вашого телефону для того, щоб ми могли оперативно зв'язатися з вами і уточнити деталі вашого замовлення.
Телефон
Передзвоніть нам за одним з телефонів +380 67 332 08 77 або +380 50 388 87 12, зробіть замовлення або задайте ваші питання.
Замовити зворотній дзвінок
Просто залиште нам номер вашого телефону, через призначену для цього форму, і наші менеджери оперативно вам зателефонують для з'ясування деталей вашого замовлення.
Зворотній дзвінок за допомогою сервісу Get Call
Дозволяє зв'язатися з менеджером з продажу у найстисліші терміни, які, як правило, становлять 20-30 секунд. Також за допомогою даного сервісу ви можете замовити дзвінок в будь-який зручний для вас час.
ViberНадішліть нам ваш запит на Viber і ми його опрацюємо в найстисліші терміни. Також перевагою даного сервісу є можливість переслати нам зображення цікавить вас товару, якщо у вас немає часу і можливості шукати його на нашому сайті.
У випадку використання будь-якого із зазначених способів оформлення замовлення з вами в обов'язковому порядку повинен зв'язатися менеджер для уточнення деталей замовлення, оплати та доставки.
Оплата замовлення
Можливі наступні варіанти оплати замовлення:
Передоплата:
• Карта Приватбанку, гроші на яку можна покласти в будь-якому відділенні Приватбанку або переслати за допомогою Приват24.
• Оплата рахунку-фактури. Здійснюється через відділення будь-якого банку або з Вашого поточного рахунку.
Щодо оплати за допомогою інших платіжних систем питайте у наших менеджерів за телефонами +380 67 332 08 77, +380 50 388 87 12 або надсилайте ваш запит на електронну пошту [email protected].
Поставка товару здійснюється за фактом надходження грошей.
Оплата при отриманні замовлення (післяплата):
тільки при сумі замовлення більше 200грн, можлива при роботі через Нову пошту, САТ та ін. Враховуйте, що за надання даної послуги перевізник стягує плату в розмірі певного відсотка від суми переказу. Розмір такої комісії залежить від умов конкретного перевізника.
Розстрочка платежу
Оформлення розстрочки можливо при дотриманні наступних умов:
• сума замовлення більше 1000 грн.
• клієнт не має простроченої заборгованості в фінансових установах.
Детальніше про умови розстрочки
Співпраця з юридичними особами
Для оформлення замовлення юридичній особі необхідно надати наступні документи:
• виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
• свідоцтво платника ПДВ / витяг з реєстру платників ПДВ;
• свідоцтво платника єдиного податку (за наявності) / витяг з реєстру платників єдиного податку;
• свідоцтво реєстрації підприємства (фізичної особи-підприємця).
Якщо ваше підприємство є філією, то для коректного формування податкових накладних прохання додатково повідомити номер філії.
Також не забудьте вказати номер вашого телефону для того, щоб наші менеджери могли уточнити деталі замовлення.
Документи Ви можете відправити нам на пошту [email protected].
Безвідсоткова розстрочка
Послуга безпроцентної розстрочки надається абсолютно всім клієнтам з позитивною кредитною історією, які не мають простроченої заборгованості за кредитами в банках.
Переваги системи розстрочки:• Простота і прозорість процедури.
• Не потрібно відвідувати банківську установу (представник банку сам під'їде до вас для підписання договору в обумовлене місце).
• Немає істотних обмежень за сумою та віком.
• Рішення приймається протягом 10-30 хвилин (якщо заявка подана в робочий час)
• Розмір платежів залишається незмінним незалежно від економічної ситуації в країні.
• Ні прихованих комісій, платежів, страховок та ін.
• Якщо клієнт не має проблемних заборгованостей перед кредитними установами, то він не може отримати відмову в розстрочку.
ЯКІ ІСНУЮТЬ ПРОГРАМИ БЕЗВІДСОТКОВОЇ РОЗСТРОЧКИ?
На поточний момент існує 3 формату безпроцентної розстрочки:
• 4 платежі (оплата рівними частинами + 50 грн. За СМС-інформування щомісяця);
• 5 платежів (оплата рівними частинами + 50 грн. За СМС-інформування щомісяця);
• 10 платежів (оплата рівними частинами + 35 грн. За СМС-інформування + страхування в розмірі 1,2% від вартості товару щомісяця).
Основні умови отримання розстрочки:
• Сума замовлення від 1000 грн.
• Відсутність проблемних заборгованостей перед банківськими установами.
Якщо є необхідність, існує можливість оформити в розстрочку тільки частину суми.
ЯК ОФОРМЛЯЄТЬСЯ ПРОЦЕДУРА БЕЗВІДСОТКОВОЇ РОЗСТРОЧКИ?
Вам потрібно надати наступну інформацію:
• ПІБ
• Дата народження
• Контактний телефон
• E-mail
• Адреса прописки (місто, вулиця, будинок, квартира)
Дана інформація вноситься в стандартну форму при натисканні кнопки «Розстрочка», розташовану біля товару. Також ця інформація може бути відправлена нам на пошту [email protected], повідомлена менеджеру по одному з телефонів +380 67 332 08 77, +380 50 388 87 12 або будь-яким іншим зручним для вас способом.
Незабаром на вказаний e-mail вам прийде анкета від банку, яку потрібно буде заповнити і відправити назад. На підставі зазначеної інформації банк і буде приймати рішення. Як правило термін прийняття рішення - 10-30 хвилин.
Якщо рішення буде позитивне, то з вами зв'яжеться співробітник банку для того, щоб домовитися про місце зустрічі для підписання договору.
З будь-яких питань щодо оформлення безвідсоткової розстрочки звертайтеся до наших менеджерів за телефонами +380 67 332 08 77, +380 50 388 87 12 або будь-яким іншим зручним для вас способом.
Відправлення
Відправка замовлення можлива більшістю з доступних перевізників.
З усіх питань щодо доставки і оплати продукції телефонуйте за тел. +380 67 332 08 77, +380 50 388 87 12 або пишіть на електронну адресу [email protected]
Обов’язково попередньо уточнюйте можливість самовивозу у вищезазначених містах
• Послуга післяплати - 2% від суми платежу + 20 грн.
• Мінімальна страховка вантажу - 0,5% від задекларованої вартості, до 200 грн - відсутня.
• Мінімальна вартість доставки - 50 грн.
• Розрахунок вартості доставки вантажу - Детальніше на сайті компанії
Зверніть увагу: ваше замовлення з моменту доставки, на складі Нової пошти зберігається протягом 7 днів, після чого, на 8-ий день вона автоматично відправиться нам назад.
З огляду на велику кількість щоденних відвантажень, для забезпечення високої оперативності і відповідності стандарту "день в день", ми користуємося послугою "Адресної відправки" з нашого складу, що незначно (+ 15-20 грн) може вплинути на остаточну вартість доставки.
• Послуга післяплати - 1% від суми платежу.
• Мінімальна страховка вантажу - 0,5% від задекларованої вартості, до 300 грн - відсутня.
• Мінімальна вартість доставки - 29 грн.
• Розрахунок вартості доставки вантажу - Детальніше на сайті компанії
• Від 02.06.2021р компанія САТ не приймає до відправки "крихкі товари" (у нас це крила, скрині, рукомийники і схожі товари) без обрешетування. Тому такі товари через САТ ми відправляємо тільки з обрешетуванням і після попередньої предоплати.
• Послуга післяплати - 2% від суми платежу.
• Мінімальна страховка вантажу - 0,6% від задекларованої вартості.
• Розрахунок вартості доставки вантажу - Детальніше на сайті компанії
• Послуга післяплати - на деяких відділеннях.
• Мінімальна страховка вантажу - 0,4% від 3000 грн.
• Мінімальна вартість доставки - 30 грн.
• Розрахунок вартості доставки вантажу - Детальніше на сайті компанії
Гарантія та умови повернення
Друзі, якщо Вам з якоїсь з причин, не підійшов замовлений Вами товар, то протягом 14 днів, ми без проблем зробимо обмін або повернення грошей (дана норма не діє, якщо товар був виготовлений для вас за індивідуальним замовленням).
Якщо Вам відправили товар належної якості, і відповідний Вашій заявці, але з яких-небудь причин ви від нього хочете відмовитися, то вартість зворотної доставки оплачується відправником. (Тобто Вами).
Якщо ж відправлений товар не відповідає Вашій заявці, не повністю укомплектований, бракований, або це взагалі не те що Ви замовляли, то вартість зворотної доставки оплачує одержувач. (Тобто ми).
Для повернення товару необхідно, щоб були дотримані наступні умови: товар не був у експлуатації, збережено його товарний вид, експлуатаційні властивості, не пошкоджені і знаходяться на місці заводські ярлики і пломби, чи немає пошкоджень упаковка.
Після початку експлуатації товару він вже не підлягає поверненню та обміну, тому, будь ласка, перевіряйте якість товару до початку використання.
Якщо товар містить заводський брак, недоліки або несправності, які не дозволяють використовувати товар за призначенням або якщо вони були виявлені під час експлуатації протягом гарантійного терміну, ми забезпечимо ремонт чи заміну такого товару.
У разі виявлення заводського браку при отриманні товару або при виявленні недоліків під час гарантійного терміну, зв'яжіться з нашими менеджерами для узгодження подальших дій щодо вирішення проблеми.
Хочемо попередити, що в гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено у таких випадках:
• втрата гарантійного талона або закінчення терміну гарантії;
• якщо несправності викликані пошкодженнями при транспортуванні;
• порушення правил збирання, експлуатації, догляду та зберігання товару;
• самостійне втручання в конструкцію виробу;
• використання виробу не за призначенням;
• якщо несправності викликані причинами, незалежними від продавця і виробника (перепадами електричної напруги, явищами природи і т.п.);
• наявність всередині виробу сторонніх предметів, речовин, рідин і т.п .;
• якщо проблеми викликані зовнішніми ушкодженнями, нанесеними виробу під час експлуатації.
Щоб бути максимально впевненими в правильному виборі товару, будь ласка, звертайтеся за уточненнями та консультаціями до наших менеджерів за телефонами +380 67 332 08 77, +380 50 388 87 12 - вони із задоволенням допоможуть зробити оптимальний вибір.
У разі виникнення спірних і суперечливих ситуацій, ми завжди готові піти назустріч. Звертайтеся, будемо раді допомогти.
Керівництво з повернення товару
1. Вам потрібно зв'язатися з нашим менеджером, це можна зробити за одним зі вказаних номерів:
+380 67 332 08 77
+380 50 388 87 12
Перейти в Viber
2. Після розмови з менеджером і з'ясування всіх деталей Вам буде відправлене СМС-повідомлення з необхідною для повернення інформацією.
3. Після відправки Вами товару потрібно повідомити номер ТТН (щоб ми могли відстежити і вчасно забрати посилку), номер вашої банківської карти, і ПІБ власника карти (щоб повернути гроші). Зробити це можна по одному з перерахованих вище номерів.
4. Після того як посилка приїхала в відділення наш кур'єр забирає її протягом 3-х робочих днів.
5. У той самий день (або на наступний) коли кур'єр забрав посилку, він передає її на склад, де перевіряється збереження товарного вигляду, комплектація, і справність товару.
6. Після повернення товару на склад повернення коштів відбувається протягом 5-ти робочих днів на зазначену Вами банківську карту.