Професійні вантажоперевезення вимагають наявності вантажного автомобіля з причепом. Формально причіп являє собою самодостатній транспортний засіб, тому управління такою фурою вимагає не тільки серйозної підготовки від водія, але і наявність водійських прав категорії Е.
Існують такі різновиди вантажних причепів:
- Напівпричепи. Головна відмінність – це відсутність передньої осі. Опора напівпричепа на тягач здійснюється за допомогою зчіпного механізму, завдяки якому він і приводиться в рух. Тому тягачі повинні бути обладнані спеціальним сідлом, яке складається з опорної плити і зчіпного пристрою.
- Причепи (1-6 мають осей). Опора причепа здійснюється не на тягач, а на свої колісні осі. Зчеплення з автомобілем здійснюється за допомогою дишла (горизонтальний важіль, який кріпиться на раму причепа) і фаркопа тягача. З'єднання з машиною необхідно виключно для повідомлення тяги.
- Причепи–розпуски. Це свого роду гібриди, які застосовуються для транспортування довгих вантажів (труб, залізобетонних виробів, лісу та інших). Вага перевезеного вантажу розподіляється на спеціальних ложементах (кониках), закріплених передньою частиною на тягачі, а задньою частиною на розпуск.
Вантажні причепи застосовуються для транспортування різних вантажів, починаючи з звичайних будівельних матеріалів і закінчуючи вибухонебезпечними речовинами, такими як бензин або газ.
Види вантажних причепів за призначенням
Різні типи вантажів вимагають певних особливостей від причепа в плані конструкції і умов зберігання/перевезення вантажів. Звідси і наступний перелік відмінностей вантажних причепів, за призначенням:
- Бортові. Найпростіший і найпоширеніший вид. Поділяються на легкі – з повною масою до 750 кг (такі причепи навіть не вимагають від прав водія категорії Е) і важкі, повна маса яких понад 750 кг. Технології виробництва бортових причепів різняться у багатьох виробників як в плані використовуваних матеріалів, так і по конструкції.
- Платформи. Причіп-платформа використовується для перевезення негабаритних вантажів: спеціалізованої будівельної техніки, машин і т. п. В принципі, перевозити на платформах можна що завгодно, за умови, що вантаж стійкий до зовнішніх погодних умов (дощ, сніг, спека, мороз). Для перевезення автомобілів та сільськогосподарської техніки їх оснащують аппарелями і спеціальними противідкотними упорами, що дозволяє уникнути ризику пошкодження вантажу. Різновидом цих причепів є низькорамні трали, здатні перевозити важкі вантажі до 200 т.
- Цистерни. Широко використовуються для перевезення рідин (як стабільних, так і легкозаймистих) і сипучих матеріалів (наприклад, цемент). Цистерни, в свою чергу, поділяються на три невеликі групи, в залежності від форми:
-
- Круглі.
- Эллипсообразные. Відрізняються компактністю.
- У формі «валізи». Тут центр ваги зміщений вниз, завдяки чому збільшується загальна стійкість до перекидання причепа.
- Самосвальні. Застосовується для перевезення вантажів, здатних вивантажуватися шляхом перекидання кузова. Самоскидні напівпричепи, в залежності від способу вивантаження, бувають:
-
- З заднім розвантаженням.
- З бічної.
- З двостороннім.
- З розвантаженням на всі боки.
Завдяки мінімальним витратам часу на вивантаження причепа, вони знаходять широке застосування на будівництві, виробництві і сільському господарстві.
- Рефрижератори. Рефрижераторні причепи оснащені холодильними агрегатами, здатними підтримувати температуру всередині кузова від +12*С до -20*С. Такі причепи знаходять широке застосування в регіонах, де відстані між місцями виробництва і зберігання вантажів, що потребують заморозки або охолодження, занадто велике для транспортування в звичайному причепі. З допомогою рефрижераторів перевозять в основному продукти харчування, але це можуть бути й інші товари, що потребують особливих кліматичних умов.
- Ізотермічний напівпричіп. На відміну від рефрижераторних причепів, завдання ізотермічних причепів підтримувати внутрішнє середовище кузова без використання холодильних камер. Стабільність температури всередині досягається за рахунок проклеювання стін причепа теплоізоляційними матеріалами.
- Контейнеровози. Напівпричіп-контейнеровоз має спрощену платформу без настилу і бортів. Платформа оснащується висувними кріпленнями, що дозволяє перевозити як морські, так і залізничні контейнери. Ці напівпричепи є універсальним видом автопоїзда.
Наша компанія - сертифікований виробник причепів, і ми робимо вантажні причепи, які гарантовано придатні для експлуатації на території України. Тільки у нас ви можете знайти готове рішення або замовити виготовлення причепа під індивідуальні вимоги. За додатковою інформацією звертайтесь до консультантів за вказаними на сайті номерами.