Вантажні причепи

  • Топ продаж
  • Акції
  • За рейтингом
  • Дешевше
  • Дорожче
Показати як Сітка Список
  1. Бортовий причіп V9-4517 з каркасом H1800
    Виробник: PRAGMATEC
    Повна маса, кг: 3500
    Довжина вантажної платформи (внутрішня): 4500 мм
    Ширина вантажної платформи (внутрішня): 1770 мм
    Кількість осей: 2
    Номінальна вантажність осей, кг: 3600
    Тип підвіски: Торсіон
  2. Бортовий причіп V5-3615 з каркасом і тентом висотою 1,8 м
    Повна маса, кг: 2000
    Довжина вантажної платформи (внутрішня): 3645 мм
    Ширина вантажної платформи (внутрішня): 1560 мм
    Кількість осей: 2
    Номінальна вантажність осей, кг: 2700
    Тип підвіски: Торсіон
    Особливості ресори, амортизатора: Вісь VGB 13 1350 кг b-1500 c-1950 l-1570 112х5 KNOTT
  3. Бортовий причіп V9-4523 EUROPACK з алюмінієвими бортами
    Виробник: PRAGMATEC
    Модель: V9-4523
    Повна маса, кг: 3500
    Довжина вантажної платформи (внутрішня): 4555 мм
    Ширина вантажної платформи (внутрішня): 2410 мм
    Кількість осей: 2
    Номінальна вантажність осей, кг: 3600
  4. Причіп легковий PRAGMATEC 31 STANDARD / BUSINESS
    Виробник: PRAGMATEC
    Повна маса, кг: 750
    Довжина вантажної платформи (внутрішня): 2600
    Ширина вантажної платформи (внутрішня): 1290
    Кількість осей: 1
    Тип підвіски: Торсіон
    Антикорозійний захист: Цинкування
  5. Причіп легковий PRAGMATEC 32 CLASSIC
    Виробник: PRAGMATEC
    Повна маса, кг: 1000
    Довжина вантажної платформи (внутрішня): 3050
    Ширина вантажної платформи (внутрішня): 1550
    Кількість осей: 1
    Тип підвіски: Торсіон
    Наявність тенту: Без тенту
  6. Причіп вантажний PRAGMATEC 37-8125 EUROPACK
    Виробник: PRAGMATEC
    Повна маса, кг: 3500
    Довжина вантажної платформи (внутрішня): 8100
    Ширина вантажної платформи (внутрішня): 2500
    Кількість осей: 3
    Тип підвіски: Торсіон
    Наявність тенту: З дугами
  7. Причіп вантажний PRAGMATEC 36-4519 CLASSIC
    Виробник: PRAGMATEC
    Повна маса, кг: 3000
    Довжина вантажної платформи (внутрішня): 4500
    Ширина вантажної платформи (внутрішня): 1760
    Кількість осей: 2
    Тип підвіски: Торсіон
  8. Причіп вантажний PRAGMATEC 35 CLASSIC
    Виробник: PRAGMATEC
    Повна маса, кг: 2500
    Довжина вантажної платформи (внутрішня): 5000 мм
    Ширина вантажної платформи (внутрішня): 1550
    Кількість осей: 2
    Тип підвіски: Торсіон
    Антикорозійний захист: Цинкування
  9. Причіп вантажний PRAGMATEC 35 EUROPACK
    Виробник: PRAGMATEC
    Повна маса, кг: 2500
    Довжина вантажної платформи (внутрішня): 4000 мм
    Ширина вантажної платформи (внутрішня): 2120 мм
    Кількість осей: 2
    Тип підвіски: Торсіон
    Антикорозійний захист: Цинкування
  10. Причіп вантажний PRAGMATEC 35 CLASSIC
    Виробник: PRAGMATEC
    Повна маса, кг: 2500
    Довжина вантажної платформи (внутрішня): 6300 мм
    Ширина вантажної платформи (внутрішня): 1600
    Кількість осей: 2
    Антикорозійний захист: Цинкування
    Наявність тенту: Без тенту
  11. Фургон U9-5021 висотою 1,8 м
    Виробник: PRAGMATEC
    Повна маса, кг: 3500
    Довжина вантажної платформи (внутрішня): 5000 мм
    Ширина вантажної платформи (внутрішня): 2100 мм
    Кількість осей: 2
    Номінальна вантажність осей, кг: 3600
    Тип підвіски: Торсіон
  12. Фургон U0-2512 висотою 1,5 м
    Виробник: PRAGMATEC
    Повна маса, кг: 750
    Довжина вантажної платформи (внутрішня): 2540 мм
    Ширина вантажної платформи (внутрішня): 1280 мм
    Кількість осей: 2
    Тип підвіски: Ресора
    Особливості ресори, амортизатора: Вісь ресорна Сармат V0-2112/V0-2512 1640 мм d57 ПРАГМАТЕК Цн
  • Топ продаж
  • Акції
  • За рейтингом
  • Дешевше
  • Дорожче
Показати як Сітка Список
alfabank
БЕЗВІДСОТКОВА РОЗСТРОЧКА
Оберіть вид розстрочки
  • 4 платежі
    4 x 5225 грн. Рівними частинами на 4 міс. + 20 грн. за кожен місяць

    Повна вартість:
    20900 грн.

  • 5 платежів
    5 x 5225 грн. Рівними частинами на 5 міс. + 35 грн. за кожен місяць

    Повна вартість:
    20900 грн.

  • 10 платежів
    10 x 5225 грн. Рівними частинами на 10 міс. + 35 грн. за кожен місяць + одноразове страхування 0,5%

    Повна вартість:
    20900 грн.

ДАНІ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ РОЗСТРОЧКИ
*поля, обов'язкові для заповнення

Професійні вантажоперевезення вимагають наявності вантажного автомобіля з причепом. Формально причіп являє собою самодостатній транспортний засіб, тому управління такою фурою вимагає не тільки серйозної підготовки від водія, але і наявність водійських прав категорії Е.

Існують такі різновиди вантажних причепів:

  • Напівпричепи. Головна відмінність – це відсутність передньої осі. Опора напівпричепа на тягач здійснюється за допомогою зчіпного механізму, завдяки якому він і приводиться в рух. Тому тягачі повинні бути обладнані спеціальним сідлом, яке складається з опорної плити і зчіпного пристрою.
  • Причепи (1-6 мають осей). Опора причепа здійснюється не на тягач, а на свої колісні осі. Зчеплення з автомобілем здійснюється за допомогою дишла (горизонтальний важіль, який кріпиться на раму причепа) і фаркопа тягача.  З'єднання з машиною необхідно виключно для повідомлення тяги.
  • Причепи–розпуски. Це свого роду гібриди, які застосовуються для транспортування довгих вантажів (труб, залізобетонних виробів, лісу та інших). Вага перевезеного вантажу розподіляється на спеціальних ложементах (кониках), закріплених передньою частиною на тягачі, а задньою частиною на розпуск.

Вантажні причепи застосовуються для транспортування різних вантажів, починаючи з звичайних будівельних матеріалів і закінчуючи вибухонебезпечними речовинами, такими як бензин або газ.

Види вантажних причепів за призначенням

Різні типи вантажів вимагають певних особливостей від причепа в плані конструкції і умов зберігання/перевезення вантажів. Звідси і наступний перелік відмінностей вантажних причепів, за призначенням:

  • Бортові. Найпростіший і найпоширеніший вид. Поділяються на легкі – з повною масою до 750 кг (такі причепи навіть не вимагають від прав водія категорії Е) і важкі, повна маса яких понад 750 кг. Технології виробництва бортових причепів різняться у багатьох виробників як в плані використовуваних матеріалів, так і по конструкції.
  • Платформи. Причіп-платформа використовується для перевезення негабаритних вантажів: спеціалізованої будівельної техніки, машин і т. п. В принципі, перевозити на платформах можна що завгодно, за умови, що вантаж стійкий до зовнішніх погодних умов (дощ, сніг, спека, мороз). Для перевезення автомобілів та сільськогосподарської техніки їх оснащують аппарелями і спеціальними противідкотними упорами, що дозволяє уникнути ризику пошкодження вантажу. Різновидом цих причепів є низькорамні трали, здатні перевозити важкі вантажі до 200 т.
  • Цистерни. Широко використовуються для перевезення рідин (як стабільних, так і легкозаймистих) і сипучих матеріалів (наприклад, цемент). Цистерни, в свою чергу, поділяються на три невеликі групи, в залежності від форми:
    • Круглі.
    • Эллипсообразные. Відрізняються компактністю.
    • У формі «валізи». Тут центр ваги зміщений вниз, завдяки чому збільшується загальна стійкість до перекидання причепа.
  • Самосвальні. Застосовується для перевезення вантажів, здатних вивантажуватися шляхом перекидання кузова. Самоскидні напівпричепи, в залежності від способу вивантаження, бувають:
    • З заднім розвантаженням.
    • З бічної.
    • З двостороннім.
    • З розвантаженням на всі боки.

Завдяки мінімальним витратам часу на вивантаження причепа, вони знаходять широке застосування на будівництві, виробництві і сільському господарстві.

  • Рефрижератори. Рефрижераторні причепи оснащені холодильними агрегатами, здатними підтримувати температуру всередині кузова від +12*С до -20*С. Такі причепи знаходять широке застосування в регіонах, де відстані між місцями виробництва і зберігання вантажів, що потребують заморозки або охолодження, занадто велике для транспортування в звичайному причепі. З допомогою рефрижераторів перевозять в основному продукти харчування, але це можуть бути й інші товари, що потребують особливих кліматичних умов.
  • Ізотермічний напівпричіп. На відміну від рефрижераторних причепів, завдання ізотермічних причепів підтримувати внутрішнє середовище кузова без використання холодильних камер. Стабільність температури всередині досягається за рахунок проклеювання стін причепа теплоізоляційними матеріалами.
  • Контейнеровози. Напівпричіп-контейнеровоз має спрощену платформу без настилу і бортів. Платформа оснащується висувними кріпленнями, що дозволяє перевозити як морські, так і залізничні контейнери. Ці напівпричепи є універсальним видом автопоїзда.

Наша компанія - сертифікований виробник причепів, і ми робимо вантажні причепи, які гарантовано придатні для експлуатації на території України. Тільки у нас ви можете знайти готове рішення або замовити виготовлення причепа під індивідуальні вимоги. За додатковою інформацією звертайтесь до консультантів за вказаними на сайті номерами.