Колеса сталеві для автомобілів діляться на чотири великі категорії:
сталеві;
з легких сплавів;
ковані;
складові.
Перша категорія є найбільш поширеними, в народі такі колеса прозвали «тазиками». Вони мають велику вагу, їх легко ремонтувати, але головний недолік – легко деформуються. Якщо сталеві колеса не пройшли антикорозійну обробку, то вони, до того ж, досить швидко поржавіє. Хороше сталеве колесо повинно пройти металізацію цинком, грунтовку і, в ідеалі, повинен бути емальований. Тільки в цьому випадку можна гарантувати, що сталеві колеса прослужать досить довго і без проблем.
Литі колеса з легких сплавів відносяться до більш просунутим. Основна їх перевага – естетичний зовнішній вигляд, так як їх виготовляють методом лиття з алюмінієво-магнієвого сплаву. Меншу вагу, краса – це все дуже добре, проте у литих коліс є два суттєвих недоліки. Перший – вони легко можуть лопнути прямо під час їзди, так як набагато менш міцні, ніж сталеві. Другий важливий недолік – висока ціна. Та й ремонт такого колеса обходиться дуже недешево. Чи варто купувати лите колесо заради однієї тільки краси? Сумнівне задоволення.
Третя різновид – ковані колеса. Робляться з того ж сплаву металів, що і литі, тільки після відливу доробляються методом кування. На фінальній стадії виробництва кованих коліс термомеханічно обробляють, в результаті чого вони отримують більш високу міцність, ніж литі. В плані міцності вони легко можуть конкурувати зі сталевими, проте їх ціна дуже висока. В увазі всього цього їх встановлюють тільки на спорткари.
Остання категорія – складові колеса. Як не складно здогадатися, їх конструкція складається з декількох елементів, які надійно з'єднані болтами. Це дуже дороге задоволення, і навіть болти тут найчастіше застосовуються титанові.
Як правильно вибрати колеса
Різновиди коліс – це далеко не все. Існують свої критерії вибору коліс, на які варто звертати увагу:
Геометрія колеса. Для середньостатистичних водіїв, які використовують своє ТЗ для їзди на роботу і по справах, настійно рекомендується вибирати колеса, що володіють максимально близькими параметрами до заводських. Це важливо з тієї причини, що будь-які істотні зміни стандартних параметрів можуть позначитися на безпеці й зручності керування транспортним засобом. Наприклад, надмірно великий діаметр колеса може несприятливим чином позначитися на його вагу, а це призведе до швидкого зношування ходової.
Вага коліс безпосередньо впливає на підвіску, а також погіршує плавність ходу. Чим менше вага, тим краще. Однак, як ми вже розглянули, литі колеса хоч і легше сталевих, але поступаються їм в плані надійності. Ковані колеса є хорошою альтернативою, проте їх ціна лякає і може відштовхнути середньостатистичного водія.
Ширина коліс – також важливий параметр. Чим ширше колесо, тим краще стійкість автомобіля на крутих поворотах, однак не варто забувати, що широкі колеса набагато більш вразливий для вибоїстих доріг. Наші дороги, як відомо, не можуть похвалитися високою якістю, тому не рекомендується брати колеса з шириною більшою, ніж у заводській комплектації.
Ну і останній аспект – метал, із якого зроблено колесо. Так, литі колеса легше, однак вони запросто можуть лопнути прямо під час їзди. Металеві в цьому плані більш надійні, хоч і мають більшу вагу.
В каталозі нашої компанії ви знайдете безліч варіантів коліс, які відрізняються між собою в плані типу кріплення, розмірів, допустимих навантажень і модифікацій. Кожен товар з нашого каталогу в обов'язковому порядку пройшов антикорозійну обробку і металізацію цинком, що значно покращує експлуатаційні характеристики коліс. З будь-яких питань ви завжди можете зв'язатися з нашим фахівцем, звернувшись за вказаними на сайті номерами.
Можливо Вам також цікаво:
Колеса стальні;
Поворотні круги причепів.