Приладдя для амортизаторів і ресор
Ніщо не вічне в цьому світі... Ресори і амортизатори, навіть від самих надійних виробників нерідко ламаються і вимагають заміни запчастини, що вийшла з ладу.
Серед найбільш частих причин, за якими виходять з ладу ресори, можна відзначити: пошкодження стяжних хомутів, зношування втулок, листів за їх товщині, а також мікротріщини, зміна радіуса кривизни і зрушення листів.
Ресори – ремонт
Щоб замінити лист ресори що вийшов з ладу, її потрібно розібрати. Розбирання і збірка ресори, як правило, проводиться в лещатах або за допомогою спеціальних пристосувань на СТО. Ресорні листи з дефектами, будь то тріщини або стирання, що перевищують допустимі норми, замінюють на нові, а подкоренні листи зі зломаними краями ріжуть і вставляють на місце більш коротких.
У випадку з незначним прогином ресори, який можна виявити за спеціальним шаблоном, лист виправляють вручну і на холодну за допомогою звичайної невеликої кувалди або молотка. Удари слід наносити з увігнутої сторони аркуша, підклавши під неї підставу з розмірами виїмки відповідними стандарту, або скориставшись спеціальним стендом. Якщо ж лист ресори прогнувся грунтовно, то його слід нагріти до температури 7000C – 8000C і виправляти на спеціальному стенді все тим же молоком або кувалдою. Після гарячої правки, ресорний лист знову піддають нагріванню до температури 8500С – 8800C і опускають в масло, яке також попередньо розігрівають до температури 600C. Потім лист знову нагрівають до температури 4500C – 5000C і дають охолонути на відкритому повітрі.
Коли вищеописані дії будуть проведені, залишається зібрати ресору. Для цього кожен лист слід очистити від окалини і змастити графітовим мастилом. Після цього необхідно пропустити через листи оправочный стрижень і стиснути ресори за допомогою гідравлічних лещат. Після стиснення слід замінити встановити центральний болт і затягнути гайку. Збірка ресори вважається виконаної за всіма правилами якщо кінці листів стикаються без видимих зазорів.
Саме тому, що ремонт ресор – це досить трудомісткий процес, який краще всього не робити кустарним методом і підручними засобами, кращим виходом буде купити і замінити непридатні до подальшої експлуатації листи, а також втулки, драбини і центральні болти.
Амортизатори – ремонт
Головними причинами виходу з ладу телескопічних амортизаторів, як правило, є:
- Знос штока.
- Знос ущільнювача.
- Втрата герметичності будь-яких із трьох клапанів.
Вихід з ладу клапана віддачі супроводжується, як правило, зносом деталей і ослабленням пружин. В цьому випадку всі зношені деталі замінюються на нові, а під ослаблені пружини можна на час підкласти шайбу, але найкращим варіантом буде замінити їх. Вийшов з ладу поршень з циліндром також краще замінити на нові.
Наш інтернет-магазин пропонує всім автомобілістам, які зіткнулися з вищевикладеними проблемами зносу, купити приналежності для амортизаторів і ресор від провідних виробників за найнижчими в Україні цінами. Також на нашому сайті ви знайдете комплектуючі для ліхтарів, розетки, вилки, перехідники, адаптери та інші запчастини і комплектуючі для вашого автомобіля і легкового причепа.