Якщо потрібно вирішити, який причіп купити, необхідно враховувати характер вантажів, що перевозяться. Причепи з однією віссю призначені для перевезення вантажів невеликих обсягів і мають дозволену максимальну масу до 750 кг. Вони легкі, маневрені і не вимагають додаткових поворотних пристроїв. Багатоосний вантажні причепи – важкі і менш маневрені на дорозі, тому для поліпшення ходових якостей і маневрів важкого причепа в його конструкцію встановлюють поворотну вісь.
Вантажні причепи з поворотною віссю необхідні для перевезення для перевезення будь-яких вантажів, у тому числі важких (будівельні матеріали і конструкції, масивні робочі агрегати, будівельна техніка та інші великогабаритні вантажі). Якісний причіп повинен проектуватися з урахуванням загальноприйнятих стандартів якості і відповідати характеру регіону, в якому буде проходити експлуатація (клімат і якість доріг). В цілому ж причепи з поворотною віссю забезпечують:
- високу стійкість (завдяки наявності ще однієї пари коліс);
- універсальність експлуатації (перевезення великогабаритних вантажів і вантажів з високим центром тяжіння).
Більшість причепів з поворотною віссю в якості керованої використовують передню вісь (або повністю, або тільки колеса передньої осі).
Надійний причіп - гарантія збереження вантажу
Хороші, надійні причепи з поворотною віссю повинні забезпечувати наступне:
- сталий прямолінійний рух причепа;
- вписываемость (мінімальне зміщення причепа щодо тягача при поворотному маневрі);
- можливість руху причепа «тому»;
- поворот керованих коліс, що забезпечує мінімальний бічне ковзання їх при поворотах.
Чим краще у причепа керованість і стійкість, тим краще. Це зводить до мінімуму можливі труднощі під час доставки вантажу.
Види поворотних пристроїв
У причепах розрізняють дві групи поворотних пристроїв:
- шкворное высокорамное;
- бесшкворное высокорамное;
- высокорамное з поворотними колесами.
У высокорамных причепах найпоширенішими є опорно-поворотні пристрої, підвішені до короткої підкатний візку. Саме з'єднання підкатний візки з основною рамою причепа здійснюється шкворным або бесшкворным поворотним пристроєм.
Бесшкворневые поворотні пристрої складаються з опорного кулькового підшипника великого діаметру із зафіксованою зовнішньої обоймою до короткої рамі і внутрішньої обоймою - до основної рами причепа. Переваги поворотної осі такого типу полягає в тому, що всі зусилля між причепом і поворотною обоймою передаються через кульки.
Шкворневые поворотні пристрої, хоча й поширені на сьогоднішній день, мають істотний недолік – це громіздкість конструкції і високий опір у момент старту.
Основним недоліком застосування поворотних кіл у причепах, є розбіжність (при русі в повороті збільшується майже в 1,5 рази) колії тягача і причепа.
Передні осі низькорамних причепів управляються за допомогою повороту дишла або рульової трапеції (що замінює поворотну візок) і робить автопоїзд більш маневреним. Але при цьому кут розвороту дишла повинен бути більше кута розвороту коліс. Головним плюсом такої конструкції можна вважати можливість зниження центру ваги причепа і зменшення його навантажувальної висоти, що забезпечує підвищену стійкість при русі причепа.
Причепи за прийнятними цінами, з гарантією високої якості і виконані з урахуванням всіх ваших технічних вимог, ви завжди можете купити або замовити за індивідуальним проектом в нашому інтернет – магазині PRAGMATEC.
Наші менеджери дадуть відповіді на всі запитання, що стосуються технічних характеристик вибраного вами причепа. Доставка можлива в усі міста України.