Причепи з поворотною віссю

  • Топ продаж
  • Акції
  • За рейтингом
  • Дешевше
  • Дорожче
Показати як Сітка Список
  1. Причеп з поворотною віссю PRAGMATEC 37-5222 BRIDGE
    Повна маса, кг: 3500
    Довжина вантажної платформи (внутрішня): 5200 мм
    Ширина вантажної платформи (внутрішня): 2200 мм
    Кількість осей: 3
    Тип підвіски: Торсіон
    Антикорозійний захист: Цинкування
    Наявність тенту: Без тенту
  2. Причеп з поворотною віссю PRAGMATEC A9 BRIDGE
    Виробник: PRAGMATEC
    Повна маса, кг: 3500
    Довжина вантажної платформи (внутрішня): 8200 мм
    Ширина вантажної платформи (внутрішня): 2550
    Кількість осей: 3
    Тип підвіски: Торсіон
    Антикорозійний захист: Цинкування
  • Топ продаж
  • Акції
  • За рейтингом
  • Дешевше
  • Дорожче
Показати як Сітка Список
alfabank
БЕЗВІДСОТКОВА РОЗСТРОЧКА
Оберіть вид розстрочки
  • 4 платежі
    4 x 5225 грн. Рівними частинами на 4 міс. + 20 грн. за кожен місяць

    Повна вартість:
    20900 грн.

  • 5 платежів
    5 x 5225 грн. Рівними частинами на 5 міс. + 35 грн. за кожен місяць

    Повна вартість:
    20900 грн.

  • 10 платежів
    10 x 5225 грн. Рівними частинами на 10 міс. + 35 грн. за кожен місяць + одноразове страхування 0,5%

    Повна вартість:
    20900 грн.

ДАНІ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ РОЗСТРОЧКИ
*поля, обов'язкові для заповнення

Якщо потрібно вирішити, який причіп купити, необхідно враховувати характер вантажів, що перевозяться.  Причепи з однією віссю призначені для перевезення вантажів невеликих обсягів і мають дозволену максимальну масу до 750 кг. Вони легкі, маневрені і не вимагають додаткових поворотних пристроїв. Багатоосний вантажні причепи – важкі і менш маневрені на дорозі, тому для поліпшення ходових якостей і маневрів важкого причепа в його конструкцію встановлюють поворотну вісь.  

Вантажні причепи з поворотною віссю необхідні для перевезення для перевезення будь-яких вантажів, у тому числі важких (будівельні матеріали і конструкції, масивні робочі агрегати, будівельна техніка та інші великогабаритні вантажі). Якісний причіп повинен проектуватися з урахуванням загальноприйнятих стандартів якості і відповідати характеру регіону, в якому буде проходити експлуатація (клімат і якість доріг). В цілому ж причепи з поворотною віссю забезпечують:

  • високу стійкість (завдяки наявності ще однієї пари коліс);
  • універсальність експлуатації (перевезення великогабаритних вантажів і вантажів з високим центром тяжіння).

Більшість причепів з поворотною віссю в якості керованої використовують передню вісь (або повністю, або тільки колеса передньої осі).

Надійний причіп - гарантія збереження вантажу

Хороші, надійні причепи з поворотною віссю повинні забезпечувати наступне:

  • сталий прямолінійний рух причепа;
  • вписываемость (мінімальне зміщення причепа щодо тягача при поворотному маневрі);
  • можливість руху причепа «тому»;
  • поворот керованих коліс, що забезпечує мінімальний бічне ковзання їх при поворотах.

Чим краще у причепа керованість і стійкість, тим краще. Це зводить до мінімуму можливі труднощі під час доставки вантажу.

Види поворотних пристроїв

У причепах розрізняють дві групи поворотних пристроїв:

  • шкворное высокорамное;
  • бесшкворное высокорамное;
  • высокорамное з поворотними колесами.

У высокорамных причепах найпоширенішими є опорно-поворотні пристрої, підвішені до короткої підкатний візку. Саме з'єднання підкатний візки з основною рамою причепа здійснюється шкворным або бесшкворным  поворотним пристроєм.

Бесшкворневые поворотні пристрої складаються з опорного кулькового підшипника великого діаметру із зафіксованою зовнішньої обоймою до короткої рамі і внутрішньої обоймою - до основної рами причепа. Переваги поворотної осі такого типу полягає в тому, що всі зусилля між причепом і поворотною обоймою передаються через кульки.

Шкворневые поворотні пристрої, хоча й поширені на сьогоднішній день, мають істотний недолік – це громіздкість конструкції і високий опір у момент старту.

Основним недоліком застосування поворотних кіл у причепах, є розбіжність (при русі в повороті збільшується майже в 1,5 рази) колії тягача і причепа.

Передні осі низькорамних причепів управляються за допомогою повороту дишла або рульової трапеції (що замінює поворотну візок) і робить автопоїзд більш маневреним. Але при цьому кут розвороту дишла повинен бути більше кута розвороту коліс.  Головним плюсом такої конструкції можна вважати можливість зниження центру ваги причепа і зменшення його навантажувальної висоти, що забезпечує підвищену стійкість при русі причепа.

Причепи за прийнятними цінами, з гарантією високої якості і виконані з урахуванням всіх ваших технічних вимог, ви завжди можете купити або замовити за індивідуальним проектом в нашому інтернет – магазині PRAGMATEC.   

Наші менеджери дадуть відповіді на всі запитання, що стосуються технічних характеристик вибраного вами причепа. Доставка можлива в усі міста України.