Поворотні круги причепів

  • Топ продаж
  • Акції
  • За рейтингом
  • Дешевше
  • Дорожче
Показати як Сітка Список
  1. Поворотний круг причепа JOST KLK 850N
    Виробник: ІНШІ
    Артикул виробника: 402355.001
    Діаметр, мм: 850
    Навантаження на вісь, кг: 3500
  2. Поворотний круг причепа AL-KO 2500 кг (1498590)
    Виробник: AL-KO
    Артикул виробника: 1498590
    Діаметр, мм: 650
    Навантаження на вісь, кг: 2500
  3. Поворотний круг причепа AL-KO 3500 кг (1498591)
    Виробник: AL-KO
    Артикул виробника: 1498591
    Діаметр, мм: 850
    Навантаження на вісь, кг: 3500
  • Топ продаж
  • Акції
  • За рейтингом
  • Дешевше
  • Дорожче
Показати як Сітка Список
alfabank
БЕЗВІДСОТКОВА РОЗСТРОЧКА
Оберіть вид розстрочки
  • 4 платежі
    4 x 5225 грн. Рівними частинами на 4 міс. + 20 грн. за кожен місяць

    Повна вартість:
    20900 грн.

  • 5 платежів
    5 x 5225 грн. Рівними частинами на 5 міс. + 35 грн. за кожен місяць

    Повна вартість:
    20900 грн.

  • 10 платежів
    10 x 5225 грн. Рівними частинами на 10 міс. + 35 грн. за кожен місяць + одноразове страхування 0,5%

    Повна вартість:
    20900 грн.

ДАНІ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ РОЗСТРОЧКИ
*поля, обов'язкові для заповнення

Опорно- поворотні кола для причепів

Опорно-поворотний круг – спеціально спроектований механізм  для передачі навантажень під змінним кутом по горизонталі . Цей агрегат допомагає зменшити  зношення в поворотній області.

Опорно-поворотні круги встановлюють  на універсальні причепи,  причепи  для перевезення сільськогосподарської продукції та причепи-зчіпки . Використання даних приспосіблень дає змогу покращити маневреність автомобіля з причепом. Опорно-поворотні круги відповідають вимогам міжнародних стандартів якості та безпеки у промисловості.
Складається даний агрегат з двох сталевих частин у формі кільця з кріпленням за допомогою фланця.
Доріжка кочення спроектована так, щоб передача зусиль між кільцями та сталевими антифрикційними підшипниками була оптимальною. Поставляються опорно-поворотні круги з заповненням робочої області мастилом, марка мастила може змінюватись залежно від варіанта виконання ( мало обслуговуванні або звичайні) .
Постачання опорно–поворотних кругів відбувається з шаром антикорозійного захисту поверхні,яку можливо перефарбувати будь-яким захисним або декоративним покриттям (навіть бітумною фарбою).
Отвори під кріплення можуть бути відсутні. Якщо отвори робляться під конкретне замовлення клієнта слід звернути увагу на розташування опорно-поворотної пластини відносно напрямку руху.

Один з отворів потрібно просвердлити змістивши його на 70 мм в ліву або праву сторону. Варто вжити заходів щодо запобігання попадання стружки на робочу поверхню вузла,а також уникнути пошкодження поворотного круга при створенні отворів для кріплення.  Будь-які зміни конструкції, а саме свердління нових отворів, приварювання додаткових кронштейнів та зміни форм деталей недопустимі.

Монтаж опорно-поворотного круга проводиться на жорстку і плоску рамну основу.  Важливим є момент, щоб силовою зоною підшипників підтримувалось не менше 50% поверхні фланців. Підшипники однаково і під правильним кутом мають бути розташовані у напрямку руху.

Правильна передача сил по робочій частині підшипника досягається підтримкою профільних ребер поворотного круга для причепа. Сума похибок встановлення, по горизонталі, не повинна перевищувати 1,3 мм. Якщо похибка перевищує дане значення її можна компенсувати технологічним шляхом: вставкою планок відповідного розміру або фрезеруванням поверхні).

Кріплення опорно-поворотного круга для причепа відбувається за допомогою восьми болтів. Система кріплення має відповідати правилам організації TUV.
Щоб сили які діють горизонтально при гальмуванні або прискоренні  розподілити правильно, та зняти радіальне навантаження з кріплення потрібно щільно прикріпити підшипник до відповідної конструкції. Дані норми монтажу та кріплення опорно-поворотних кругів для причепа вказано для експлуатації  конструкції в кліматичних умовах Західної Європи та доріг з удосконаленим дорожнім покриттям. При використанні даних механізмів в інших умовах слід вжити додаткових засобів захисту.
Обов’язковим є розташування паспортної таблички поза зоною передачі зусиль  та під прямим кутом відносно напрямку руху причепа.

 

Паспортна табличка повинна бути розташована під прямим кутом в до напрямку руху , тобто поза зоною передачі навантаження .

Можливо Вам також цікаво: