Ресорні осі

  • Топ продаж
  • Акції
  • За рейтингом
  • Дешевше
  • Дорожче
Показати як Сітка Список
Сторінка
  1. Вісь ресорна в зборі Квадро A0-2515 1876 мм d57
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: TANO-00017345
    Навантаження на вісь, кг: 750
    Діаметр осі, мм: 57
  2. Вісь ресорна Любарт V0-2513 1657 мм МАКСІ d76 Standart в зборі
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: TANO-00017342
    Навантаження на вісь, кг: 1300
    Діаметр осі, мм: 76
    Кріплення колеса: 139,7х5 (Газ-24)
  3. Вісь ресорна в зборі  Сармат V0-2515/V0-3515 1860 мм d57
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: TANO-00017351
    Навантаження на вісь, кг: 750
    Діаметр осі, мм: 57
    Кріплення колеса: 98х4
  4. Вісь (балка) ресорна Сармат в зборі V0-2512 1640 мм d76 МАКСІ
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: TANO-00017348
    Навантаження на вісь, кг: 1300
    Діаметр осі, мм: 76
    Відстань між кріпленнями, мм: 1223
    Кріплення колеса: 139,7х5 (Газ-24)
  5. Вісь (балка) ресорна Сармат в зборі V0-2515/V0-3515 1860 мм d76 МАКСІ
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: TANO-00016581
    Навантаження на вісь, кг: 750
    Діаметр осі, мм: 76
    Відстань між кріпленнями, мм: 1474
    Кріплення колеса: 139,7х5 (Газ-24)
  6. Вісь (балка) ресорна Сармат в зборі V0-2112/V0-2512 1640 мм d57
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: TANO-00016577
    Навантаження на вісь, кг: 750
    Діаметр осі, мм: 57
    Відстань між кріпленнями, мм: 1223
    Кріплення колеса: 98х4
  7. Вісь (балка) ресорна в зборі V0-2113/V0-2513 1607 мм d57
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: TANO-00017336
    Навантаження на вісь, кг: 750
    Діаметр осі, мм: 57
    Відстань між кріпленнями, мм: 1261
    Кріплення колеса: 98х4
  8. Вісь ресорна 1000кг 140см (маточина ВАЗ 2108)
    Вісь ресорна 1000кг 140см (маточина ВАЗ 2108)
    Оцінка:
    100 %
    рейтинг 5 (2 Голосів)
    Немає на складі
    1 800,00 грн
    Артикул виробника: БП8 /140Т08Р
    Навантаження на вісь, кг: 1000
    Діаметр осі, мм: 48
    Відстань між кріпленнями, мм: 100
    Кріплення колеса: 98х4 (Жигулі)
    Підшипник: 256706
  9. Вісь ресорна 1000кг 155см (маточина ВАЗ 2108)
    Вісь ресорна 1000кг 155см (маточина ВАЗ 2108)
    Оцінка:
    100 %
    рейтинг 5 (1 Голос)
    Немає на складі
    1 700,00 грн
    Артикул виробника: БП7 /155Т08Р
    Навантаження на вісь, кг: 1000
    Діаметр осі, мм: 48
    Відстань між кріпленнями, мм: 110
    Кріплення колеса: 98х4 (Жигулі)
    Підшипник: 256706
  10. Вісь ресорна 1000кг 140см (маточина ВАЗ 2108)
    Артикул виробника: БП4 /140Т08П
    Навантаження на вісь, кг: 1000
    Діаметр осі, мм: 48
    Відстань між кріпленнями, мм: 100
    Кріплення колеса: 98х4 (Жигулі)
    Підшипник: 256706
  11. Вісь ресорна 1000кг 155см (маточина ВАЗ 2108)
    Вісь ресорна 1000кг 155см (маточина ВАЗ 2108)
    Оцінка:
    100 %
    рейтинг 5 (1 Голос)
    Немає на складі
    1 700,00 грн
    Артикул виробника: БП3 /155Т08П
    Вага: 0.000000
    Навантаження на вісь, кг: 1000
    Діаметр осі, мм: 48
    Відстань між кріпленнями, мм: 110
    Кріплення колеса: 98х4 (Жигулі)
    Підшипник: 256706
  12. Вісь ресорна безгальмівна 750 кг 1484 мм (98х4)
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: ta001no
    Навантаження на вісь, кг: 750
    Відстань між кріпленнями, мм: 1054
    Кріплення колеса: 98х4 (Жигулі)
    Підшипник: кульковий дворядний
  13. Вісь ресорна безгальмівна 750 кг 1584 мм (98х4)
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: ta002no
    Навантаження на вісь, кг: 750
    Відстань між кріпленнями, мм: 1154
    Кріплення колеса: 98х4 (Жигулі)
    Підшипник: кульковий дворядний
  14. Вісь ресорна KNOTT-Autoflex  гальмівна 1500 кг (112х5)
    Виробник: KNOTT-AUTOFLEX
    Артикул виробника: KNOTT-00010241
    Навантаження на вісь, кг: 1500
    Діаметр осі, мм: 60
    Кріплення колеса: 112х5 (Мерседес)
    Антикорозійна обробка: грунтовка
  15. Вісь ресорна безгальмівна 750 кг 1880 мм (98х4) (маточина AL-KO)
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: tano-00002440
    Навантаження на вісь, кг: 1000
    Діаметр осі, мм: 57
    Відстань між кріпленнями, мм: 1474
    Кріплення колеса: 98х4 (Жигулі)
    Підшипник: шариковый двухрядный АЛ-КО
  16. Вісь ресорна безгальмівна 750 кг 1100 мм (98х4) (маточина AL-KO)
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: ta0033no
    Навантаження на вісь, кг: 750
    Діаметр осі, мм: 57
    Відстань між кріпленнями, мм: 1100
    Кріплення колеса: 98х4 (Жигулі)
    Підшипник: шариковый двухрядный
  17. Вісь ресорна безгальмівна 1500 кг 1880 мм (139,7х5), (98х4)
    Виробник: PRAGMATEC
    Навантаження на вісь, кг: 1500
    Діаметр осі, мм: 76
    Відстань між кріпленнями, мм: 1474
    Кріплення колеса: 139,7х5 (Газ-24)
    Підшипник: шариковый двухрядный АЛ-КО
  18. Вісь ресорна безгальмівна 750 кг 1300 мм (98х4) (маточина AL-KO)
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: ta00222no
    Навантаження на вісь, кг: 750
    Діаметр осі, мм: 57
    Кріплення колеса: 98х4 (Жигулі)
    Підшипник: шариковый двухрядный
  19. Вісь ресорна безгальмівна 750 кг 1600 мм (98х4) (маточина AL-KO)
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: ta0020no
    Навантаження на вісь, кг: 750
    Діаметр осі, мм: 57
    Кріплення колеса: 98х4 (Жигулі)
    Підшипник: шариковый двухрядный
  20. Вісь ресорна безгальмівна 750 кг 1700 мм (98х4) (маточина AL-KO)
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: ta0019no
    Навантаження на вісь, кг: 750
    Діаметр осі, мм: 57
    Кріплення колеса: 98х4 (Жигулі)
    Підшипник: шариковый двухрядный
  21. Вісь ресорна безгальмівна 750 кг 1800 мм (98х4) (маточина AL-KO)
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: ta0018no
    Навантаження на вісь, кг: 750
    Діаметр осі, мм: 57
    Кріплення колеса: 98х4 (Жигулі)
    Підшипник: шариковый двухрядный
  22. Вісь ресорна безгальмівна 750 кг 1900 мм (98х4) (маточина AL-KO)
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: ta0017no
    Навантаження на вісь, кг: 750
    Діаметр осі, мм: 57
    Кріплення колеса: 98х4 (Жигулі)
    Підшипник: шариковый двухрядный
  23. Вісь ресорна безгальмівна 750 кг 2000 мм (98х4) (маточина AL-KO)
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: ta0016no
    Навантаження на вісь, кг: 750
    Діаметр осі, мм: 57
    Кріплення колеса: 98х4 (Жигулі)
    Підшипник: шариковый двухрядный
  24. Вісь ресорна безгальмівна 1500 кг (139,7х5) (маточина Волга,Нива чавун 24-10)
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: 180052
    Навантаження на вісь, кг: 1500
    Діаметр осі, мм: 70
    Кріплення колеса: 98х4 (Жигулі)
    Підшипник: 7305/7806
  25. Вісь ресорна безгальмівна 1500 кг (98х4) (маточина ВАЗ 2108 посилена)
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: lvlad-00004756
    Навантаження на вісь, кг: 1500
    Діаметр осі, мм: 60
    Кріплення колеса: 98х4 (Жигулі)
    Підшипник: 256907
  26. Вісь ресорна безгальмівна 2000 кг (139,7х5) (маточина Газель сталь посилювач)
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: lvlad-00004885
    Навантаження на вісь, кг: 2000
    Діаметр осі, мм: 71
    Кріплення колеса: 139,7х5 (Газ-24)
    Підшипник: 7207
  27. Вісь ресорна безгальмівна 2000 кг (139,7х5) (маточина УАЗ, Газель)
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: 180055
    Навантаження на вісь, кг: 2000
    Діаметр осі, мм: 71
    Кріплення колеса: 139,7х5 (Газ-24)
  28. Вісь ресорна безгальмівна 1500 кг (112х5) (маточина ИЖ москвич)
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: 180046
    Навантаження на вісь, кг: 1500
    Діаметр осі, мм: 60
    Кріплення колеса: 98х4 (Жигулі)
    Підшипник: 256907
  29. Вісь ресорна безгальмівна 1700 кг (98х4) (маточина ВАЗ посилена)
    Артикул виробника: 180047
    Діаметр осі, мм: 60
    Кріплення колеса: 98х4 (Жигулі)
    Підшипник: 256907
  30. Вісь ресорна безгальмівна 1700 кг (112х5) (маточина ИЖ москвич)
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: 180048
    Діаметр осі, мм: 60
    Кріплення колеса: 98х4 (Жигулі)
    Підшипник: 256907
  31. Вісь ресорна безгальмівна 1000 кг (108х5) (маточина ГАЗ-31 чавун )
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: 180049
    Навантаження на вісь, кг: 1000
    Діаметр осі, мм: 60
    Кріплення колеса: 108х5 (Волга)
    Підшипник: 7305/7806
  32. Вісь ресорна безгальмівна 1500 кг (108х5) (маточина ГАЗ-31)
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: 180051
    Навантаження на вісь, кг: 1500
    Діаметр осі, мм: 60
    Кріплення колеса: 108х5 (Волга)
    Підшипник: 7305/7806
  33. Вісь ресорна безгальмівна 2000 кг (139,7х5) (маточина Газель посилена)
    Виробник: PRAGMATEC
    Артикул виробника: 180053
    Діаметр осі, мм: 60
    Кріплення колеса: 108х5 (Волга)
    Підшипник: 7207
  • Топ продаж
  • Акції
  • За рейтингом
  • Дешевше
  • Дорожче
Показати як Сітка Список
Сторінка
alfabank
БЕЗВІДСОТКОВА РОЗСТРОЧКА
Оберіть вид розстрочки
  • 4 платежі
    4 x 5225 грн. Рівними частинами на 4 міс. + 20 грн. за кожен місяць

    Повна вартість:
    20900 грн.

  • 5 платежів
    5 x 5225 грн. Рівними частинами на 5 міс. + 35 грн. за кожен місяць

    Повна вартість:
    20900 грн.

  • 10 платежів
    10 x 5225 грн. Рівними частинами на 10 міс. + 35 грн. за кожен місяць + одноразове страхування 0,5%

    Повна вартість:
    20900 грн.

ДАНІ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ РОЗСТРОЧКИ
*поля, обов'язкові для заповнення

Оси

Ресорні осі без гальма являють собою різновид підвіски для причіпної техніки. Порівняно з торсіонними осями вони обидві мають свої переваги і недоліки. Ресорна підвіска має досить просту конструкцію з двох основних елементів – самої осі і двох ресор, що кріпляться на неї. Вісь являє собою трубу, на якій з обох сторін встановлено маточини. На рамі причепа вона закріплюється з допомогою ресор і виготовляється в двох різновидах – з гальмом і без.

В Україні і країнах СНД найчастіше використовується саме ресорні осі без гальма для причепів. Причиною тому є не тільки бездоріжжя, по якому безпечніше і зручніше їздити з таким типом підвіски, але і століттями сформована звичка – ресорами у всіх пострадянських країнах користуються мало не споконвіку, а от у європейських регіонах куди частіше віддається перевага торсионному типу підвіски.

Плюси і мінуси ресорних осей без гальма

До достоїнств підвіски з ресорами можна віднести:

  • простота осьової конструкції;
  • невисока ціна;
  • міцність, здатність витримувати перевантаження і важкі дорожні умови.

Серед недоліків необхідно згадати:

  • жорсткість, що позначається на підставі причепа;
  • вимагає більш ретельного догляду порівняно з торсіонної підвіскою;
  • необхідність складного обслуговування.

Різновиди ресорних підвісок

Оси

Ресорні осі без гальма на різні причепи можуть розрізнятися за рядом характеристик. Найчастіше в наші дні використовуються підвіски на ресорах «Москвич», «Волга» і «AL-KO». Перші дві моделі мають мало спільного з однойменними марками автомобілів, тільки збігаються з ними за розмірами. Ці осі досить довгі і м'які, тому при експлуатації виникає необхідність додаткової жорсткості, яку забезпечують спеціальним амортизатором.

Ресори від німецького виробника AL-KO самі по собі володіють достатньою жорсткістю, і тому немає потреби у використанні додаткових конструкцій. По-перше, ці ресорні осі без гальма є значно коротшим порівняно з «Волгою» або «Москвичем». По-друге, вони виготовляються з матеріалу підвищеної міцності. Виробник надає сертифікати про численні заводські випробування, що підтверджують придатність таких підвісок до інтенсивної і тривалої експлуатації без поломок і пошкоджень.

Безтормозні ресорні осі від компанії AL-KO бувають наступних видів:

  • COMPACT з конічними роликовими підшипниками;
  • COMPACT з компактними підшипниками;
  • PLUS з компактними підшипниками.

Компактний підшипник відноситься до дворядних, кулькових з похилими доріжками. Виріб повністю відповідає всім стандартам автомобільної промисловості, фірма-виробник гарантує термін служби в умовах СНД до 200 тис. км. Додатковому техобслуговування такий підшипник не потребує, так як надійно захищений від проникнення бруду і води, на нього наноситься спеціалізоване мастило з водовідштовхувальними компонентами. Складання компактних підшипників вкрай просте і виключає ймовірність помилки, оскільки момент затягування фіксований виробником.

Також ресорні підвіски розрізняються за розмірами маточин, довжиною важеля і загального допустимого навантаження на вісь, від якої в подальшому буде залежати вантажопідйомність причепа. Всі ресорні осі від виробника AL-KO відрізняються підвищеною антикорозійною стійкістю, яка забезпечується за рахунок гальванічного цинкування корпусу осі і жовтого хромування дрібних деталей.

Ще один привід звернути увагу на німецькі ресорні осі – їх особливі зігнуті осі конструкції Delta з похилими важелями. Порівняно з прямими осями дані моделі забезпечують підвищену стійкість причепа на повороті. Досягається це за рахунок тимчасового зсуву нагору центру перекидання. В результаті відцентрова сила і вітрові навантаження менше хитають причіп, тимчасово зростає сходження і негативний розвал.

Відцентрова сила компенсується за рахунок зовнішнього колеса, внутрішнє колесо менш відривається від дорожнього полотна – і як наслідок, значно знижується ймовірність перекидання.

Щоб купити ресорні осі без гальма в інтернет-магазині, вам досить вибрати потрібну вам модель з наявних. Магазин «PRAGMATEC» пропонує широкий асортимент ресорних підвісок як від українських виробників, так і від німецької фірми «АЛ-КО Кобер».

Якщо ж ніщо з представленого на нашому сайті не підходить під ваші запити, ви можете оформити індивідуальне замовлення з детальним зазначенням усіх необхідних параметрів виробу і його розмірів. Ми зробимо все можливе, щоб підібрати таку ресорну вісь, з гальмом або без, яка повністю задовольнить ваші запити.

А якщо з гальмами?

Ресорні осі з гальмом являють собою деталь з металевої труби (яку також називають колією) з прикріпленими до неї по обидва боки цапфами з маточиною. На них вже безпосередньо кріпляться колеса.

Вибору ресорної осі для причепа потрібно приділити підвищену увагу, так як від цього буде залежати вантажопідйомність причепа, його надійність і придатність до експлуатації у важких дорожніх умовах.

Характеристики ресорних осей з гальмом

Рессорные оси с тормозом

Ресорні підвіски можуть розрізнятися за наступними параметрами:

  • діаметр зовнішнього профілю осі;
  • наявність або відсутність діагонального важеля;
  • наявність або відсутність можливості регулювання сходження і розвалу коліс;
  • спосіб з'єднання колісного гальма з важелем (зварне або різьбове);
  • тип колісного гальма;
  • тип важеля (кований або штамповано-зварний).

Від цих характеристик залежить, чи можливо буде експлуатувати ресорні осі з гальмом для причепів в умовах бездоріжжя, що особливо актуально для України та інших країн СНД. У Європі, наприклад, майже на всіх транспортних засобах встановлена торсіонна підвіска, тоді як для реалій пострадянських країн вкрай важливо мати достатньо жорстку ресорну підвіску. У разі якщо вісь сама по собі занадто м'яка, може знадобитися установка додаткового амортизатора.

На що звернути увагу при купівлі ресорних осей з гальмом

  1. Гальмівний щиток. Тут має значення, яким методом він був виготовлений і з якого матеріалу. Наприклад, одними з найміцніших є щитки, вироблені методом глибокої витяжки та штампування. З матеріалів краще віддати перевагу міцним сталевим листам, товщина стінки повинна становити близько 3-3,5 мм.
  2. Наявність ребер охолодження в гальмівному барабані. Завдяки покращеному відведенню тепла, наприклад, ресорні осі з гальмом від компанії AL-KO розраховані на пробіг-250 тис. км (або 200 тис. км. в країнах СНД).
  3. Наявність вставношо вушка амортизатора. Якщо виникне необхідність у додатковій конструкції для підвищення жорсткості ресори, наявність вушка дозволить уникнути багатьох проблем, в тому числі і зварювання.
  4. Захист від корозії. Найкращим захистом в даному випадку є гальванічне цинкування в поєднанні з жовтим хромуванням гальмівного щитка та інших невеликих деталей. Крім того, високою опірністю корозії володіють гальмівні накладки, в складі яких не міститься домішок азбесту і сталевої стружки.

По всім перерахованим вище параметрам і ряду інших характеристик вигідно відрізняються ресорні осі з гальмом від німецької компанії AL-KO. Дана фірма виробляє осі тільки з високоякісного матеріалу підвищеної міцності, який пройшов безліч заводських перевірок і має відповідні сертифікати. Крім того, у даних підвісок є ще кілька плюсів.

Рессорная ось с тормозом

По-перше, це особлива вигнута конструкція вісей, що носить назву Delta. Всі причепи на поворотах схильні до ризику перекидання. На зовнішнє колесо виявляється підвищений тиск, тоді як внутрішнє прагне відірватися від дорожнього полотна.

В Delta важелі спрямовані до центру, завдяки чому створюється протидія відцентровій силі. Зовнішнє колесо сильніше схиляється до центру, тимчасово збільшується сходження і негативний розвал. Центр перекидання зміщується вище, і бічні сили і вітрові навантаження не так сильно хитають причіп.

По-друге, це мінімальний знос шин. Особлива конструкція осей і технологія їх виробництва повністю відповідає нормативам розвалу і сходження, встановленим в автомобільній промисловості. Оскільки хід причепа більш стійкий, то і шини зношуються повільніше.

По-третє, це кулькові підшипники дворядні компактних розмірів. Вони не потребують додаткового техобслуговування, будь-які помилки при установці виключені завдяки фіксованому моменту затягування. Подвійна герметизація захищає від проникнення всередину бруду і пилу, також на всі підшипники наноситься мастило з водовідштовхувальними компонентами.

По-четверте, це знімні колісні гальма. Послабивши різьбове з'єднання, при необхідності можна повністю зняти колісні гальма. А спеціальне зубчасте зачеплення залишає можливість регулювати місце розташування гальмівного троса.

Ресорні осі з гальмом купити в інтернет-магазині «PRAGMATEC» дуже просто: вам досить вибрати з представлених в наявності моделей ту, що найбільш повно відповідає вашим запитам. Якщо ж ні одна ресорна підвіска з нашого асортименту не підійшла по характеристикам, зверніться до наших менеджерів і зробіть індивідуальне замовлення, повідомивши бажані параметри.

Ми зробимо все можливе, щоб підібрати вісь з гальмом або без нього, котра ідеально підходить вам від різних вітчизняних і зарубіжних виробників.