4 x5225 грн. Рівними частинами на 4 міс. + 20 грн. за кожен місяць
Повна вартість: 20900 грн.
5 платежів
5 x5225 грн. Рівними частинами на 5 міс. + 35 грн. за кожен місяць
Повна вартість: 20900 грн.
10 платежів
10 x5225 грн. Рівними частинами на 10 міс. + 35 грн. за кожен місяць + одноразове страхування 0,5%
Повна вартість: 20900 грн.
ДАНІ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ РОЗСТРОЧКИ
Фільтр
Категорія
Кількість осей
Номінальна вантажність осей, кг
Тип підвіски
Виробник
Модель
Повна маса, кг
Популярні товари
Акції
Топ продаж
Новинки
Професійні вантажоперевезення вимагають наявності вантажного автомобіля з причепом. Формально причіп являє собою самодостатній транспортний засіб, тому управління такою фурою вимагає не тільки серйозної підготовки від водія, але і наявність водійських прав категорії Е.
Існують такі різновиди вантажних причепів:
Напівпричепи. Головна відмінність – це відсутність передньої осі. Опора напівпричепа на тягач здійснюється за допомогою зчіпного механізму, завдяки якому він і приводиться в рух. Тому тягачі повинні бути обладнані спеціальним сідлом, яке складається з опорної плити і зчіпного пристрою.
Причепи (1-6 мають осей). Опора причепа здійснюється не на тягач, а на свої колісні осі. Зчеплення з автомобілем здійснюється за допомогою дишла (горизонтальний важіль, який кріпиться на раму причепа) і фаркопа тягача. З'єднання з машиною необхідно виключно для повідомлення тяги.
Причепи–розпуски. Це свого роду гібриди, які застосовуються для транспортування довгих вантажів (труб, залізобетонних виробів, лісу та інших). Вага перевезеного вантажу розподіляється на спеціальних ложементах (кониках), закріплених передньою частиною на тягачі, а задньою частиною на розпуск.
Вантажні причепи застосовуються для транспортування різних вантажів, починаючи з звичайних будівельних матеріалів і закінчуючи вибухонебезпечними речовинами, такими як бензин або газ.
Види вантажних причепів за призначенням
Різні типи вантажів вимагають певних особливостей від причепа в плані конструкції і умов зберігання/перевезення вантажів. Звідси і наступний перелік відмінностей вантажних причепів, за призначенням:
Бортові. Найпростіший і найпоширеніший вид. Поділяються на легкі – з повною масою до 750 кг (такі причепи навіть не вимагають від прав водія категорії Е) і важкі, повна маса яких понад 750 кг. Технології виробництва бортових причепів різняться у багатьох виробників як в плані використовуваних матеріалів, так і по конструкції.
Платформи. Причіп-платформа використовується для перевезення негабаритних вантажів: спеціалізованої будівельної техніки, машин і т. п. В принципі, перевозити на платформах можна що завгодно, за умови, що вантаж стійкий до зовнішніх погодних умов (дощ, сніг, спека, мороз). Для перевезення автомобілів та сільськогосподарської техніки їх оснащують аппарелями і спеціальними противідкотними упорами, що дозволяє уникнути ризику пошкодження вантажу. Різновидом цих причепів є низькорамні трали, здатні перевозити важкі вантажі до 200 т.
Цистерни. Широко використовуються для перевезення рідин (як стабільних, так і легкозаймистих) і сипучих матеріалів (наприклад, цемент). Цистерни, в свою чергу, поділяються на три невеликі групи, в залежності від форми:
Круглі.
Эллипсообразные. Відрізняються компактністю.
У формі «валізи». Тут центр ваги зміщений вниз, завдяки чому збільшується загальна стійкість до перекидання причепа.
Самосвальні. Застосовується для перевезення вантажів, здатних вивантажуватися шляхом перекидання кузова. Самоскидні напівпричепи, в залежності від способу вивантаження, бувають:
З заднім розвантаженням.
З бічної.
З двостороннім.
З розвантаженням на всі боки.
Завдяки мінімальним витратам часу на вивантаження причепа, вони знаходять широке застосування на будівництві, виробництві і сільському господарстві.
Рефрижератори. Рефрижераторні причепи оснащені холодильними агрегатами, здатними підтримувати температуру всередині кузова від +12*С до -20*С. Такі причепи знаходять широке застосування в регіонах, де відстані між місцями виробництва і зберігання вантажів, що потребують заморозки або охолодження, занадто велике для транспортування в звичайному причепі. З допомогою рефрижераторів перевозять в основному продукти харчування, але це можуть бути й інші товари, що потребують особливих кліматичних умов.
Ізотермічний напівпричіп. На відміну від рефрижераторних причепів, завдання ізотермічних причепів підтримувати внутрішнє середовище кузова без використання холодильних камер. Стабільність температури всередині досягається за рахунок проклеювання стін причепа теплоізоляційними матеріалами.
Контейнеровози. Напівпричіп-контейнеровоз має спрощену платформу без настилу і бортів. Платформа оснащується висувними кріпленнями, що дозволяє перевозити як морські, так і залізничні контейнери. Ці напівпричепи є універсальним видом автопоїзда.
Наша компанія - сертифікований виробник причепів, і ми робимо вантажні причепи, які гарантовано придатні для експлуатації на території України. Тільки у нас ви можете знайти готове рішення або замовити виготовлення причепа під індивідуальні вимоги. За додатковою інформацією звертайтесь до консультантів за вказаними на сайті номерами.