139,5×6

  • Топ продаж
  • Акції
  • За рейтингом
  • Дешевше
  • Дорожче
Показати як Сітка Список
  1. Опорний диск Knott-AUTOFLEX F 250 139,5×6 мм, M14×1,5
    Виробник: KNOTT-AUTOFLEX
    Артикул виробника: 6B0046.004
    Кріплення колеса: 139,5×6
  • Топ продаж
  • Акції
  • За рейтингом
  • Дешевше
  • Дорожче
Показати як Сітка Список
alfabank
БЕЗВІДСОТКОВА РОЗСТРОЧКА
Оберіть вид розстрочки
  • 4 платежі
    4 x 5225 грн. Рівними частинами на 4 міс. + 20 грн. за кожен місяць

    Повна вартість:
    20900 грн.

  • 5 платежів
    5 x 5225 грн. Рівними частинами на 5 міс. + 35 грн. за кожен місяць

    Повна вартість:
    20900 грн.

  • 10 платежів
    10 x 5225 грн. Рівними частинами на 10 міс. + 35 грн. за кожен місяць + одноразове страхування 0,5%

    Повна вартість:
    20900 грн.

ДАНІ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ РОЗСТРОЧКИ
*поля, обов'язкові для заповнення

Гальмівна система причепа

Тормозная система прицепа


Сучасні гальмівні системи причепів все більше і більше користуються популярністю серед українських автолюбителів і професіоналів. Цей факт не дивний, адже саме гальма причепа забезпечують безпеку на дорозі, легкість в управлінні, а також знижує навантаження на автомобіль, особливо з автоматичною коробкою передач. Таким чином, завдяки гальмівній системі, встановленої на легковому причепі, автолюбитель не тільки «відчуває» свій автомобіль, а значить, веде себе на дорозі більш впевнено, але і може екстрено загальмувати у разі надзвичайної ситуації.


Відомо, що причепи кваліфікуються за їх вантажопідйомностю. Так, до першої категорії відносяться причепи із загальною масою до семисот п'ятдесяти кілограм. У другу категорію входять причепи із загальною масою від семисот п'ятдесяти до трьох з половиною тонн. Додаткову гальмівну систему в обов'язковому порядку встановлюють на другу категорію причіпних пристроїв, але як показує практика, встановлення її на причепи першої категорії також не буде зайвою, особливо якщо причіп постійно навантажується до межі, а дороги, якими він рухається, сповнені підйомів, спусків або вибоїн.


Якими бувають гальмівні системи для причепів

Тормозная система прицепа


Як правило, на причіп встановлюється або автономний, або інерційний тип гальмівної системи. Автономна гальмівна система включається в роботу і управляється з кабіни автомобіля безпосередньо водієм і не потребує додаткового опису, тоді як інерційний тип абсолютно не пов'язаний з автомобілем, але досить простий в експлуатації і обслуговуванні.


Так, інерційна гальмівна система спрацьовує за наступним принципом: коли автомобіль (тягач) пригальмовує, причіп накочується і викликає стискання штока, тобто гальмівна головка стискається, натягуючи троси, які в свою чергу розсувають колодки до барабанів.


Стоянкове гальмо інерційних гальмівних систем включається в роботу вручну, з допомогою спеціального ручника, який при опусканні розсовує гальмівні колодки. Страхувальна ж гальмівна система спрацьовує завдяки спеціальному тросу, який кріпиться до фаркопу автомобіля та в разі відцепу причепа натягується, активуючи гальмівні колодки.


Інерційна гальмівна система може бути гідравлічного або механічного типу. Механічний тип в свою чергу може мати важільну або тросову систему управління. Але незалежно від цього, всі вони відрізняються невисокою ціною і простотою в експлуатації, і потребують постійного технічного обслуговування, а саме, періодичної чистки та перевірки на працездатність. Тросова система – це найбільш проста і надійна гальмівна система, яка також потребує додаткового догляду.


Пристрій гальмівної системи

устройство тормозной системы прицепа


Причепи з встановленим сучасним гальмом мають трифункциональну систему, а саме:

Робочу гальмівну систему, яка спрацьовує при гальмуванні автопоїзда.

Стояночну гальмівну систему, яка використовується безпосередньо на стоянці, щоб причіп не покотився.

Страхувальну гальмівну систему, яка використовується в екстрених випадках, наприклад, при мимовільному відчепу причепа.


Гальма причепа також складаються з трьох елементів:

Гальмівний пристрій.

Елементи, що з'єднують гальмівний пристрій з барабанами (штанга, зрівнювач, троси).<

Гальмівні барабани.


Обслуговування гальмівної системи


Будь-яка гальмівна система містить у собі три прес-маслянки, які час від часу необхідно шприцевати. Гальмівні колодки також періодично розсовують і налаштовують. На цьому обслуговування гальмівної системи закінчується. Як ви бачите, нічого складного.


Яку гальмівну систему вибрати і чи встановлювати її взагалі – вирішувати вам, але головним аспектом при виборі є, звичайно ж, умови, при яких згодом буде експлуатуватися легковий причіп, а також нагрузка на нього. Але якщо ви хочете впевнено почувати себе на дорозі, то вам неодмінно потрібно купити гальмівну систему для причепа, яка зробить ваші поїздки безпечними.


У нашому інтернет-магазині ви можете купити гальмівну систему для легкового причепа різної модифікації за найнижчими в Україні цінами, а також вибрати необхідні для заміни запчастини та комплектуючі до основних вузлів.


У магазині «PRAGMATEC» ви знайдете всі елементи гальмівної системи причепа різних модифікацій, а також комплектуючі та запчастини до основних її вузлів.