Комплектуючі для човнових причепів

  • Топ продаж
  • Акції
  • За рейтингом
  • Дешевше
  • Дорожче
Показати як Сітка Список
Сторінка
  • Топ продаж
  • Акції
  • За рейтингом
  • Дешевше
  • Дорожче
Показати як Сітка Список
Сторінка
alfabank
БЕЗВІДСОТКОВА РОЗСТРОЧКА
Оберіть вид розстрочки
  • 4 платежі
    4 x 5225 грн. Рівними частинами на 4 міс. + 20 грн. за кожен місяць

    Повна вартість:
    20900 грн.

  • 5 платежів
    5 x 5225 грн. Рівними частинами на 5 міс. + 35 грн. за кожен місяць

    Повна вартість:
    20900 грн.

  • 10 платежів
    10 x 5225 грн. Рівними частинами на 10 міс. + 35 грн. за кожен місяць + одноразове страхування 0,5%

    Повна вартість:
    20900 грн.

ДАНІ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ РОЗСТРОЧКИ
*поля, обов'язкові для заповнення

Будь-причіп повинен відповідати тому вантажу, який на ньому планується перевозити. Залежно від габаритів, ваги, специфічних характеристик вантажу, причіп може потребувати не просто в регулюванні, а й у внесенні конструкційних змін. Актуально це і для перевезення плавучих засобів, як наслідок, човнові причепи мають свої характерні особливості.


Човновий причіп завжди оснащується таким набором комплектуючих:

носовий упор або ролик;

кильові ролики;

бортові ролики або ложементи.


І, зрозуміло, в більшості випадків, необхідним елементом човнового причепа є ручна лебідка.


Лебідка служить основним засобом для контрольованого спуску човна на воду і зворотного підйому на причіп. Підбирається вона виходячи з ваги плавзасоби, бажаним є наявність у неї гальмівної системи і фала, а не троса. Лебідка не є обов'язковим компонентом, якщо перевезення підлягає легка гумовий човен.


Всі комплектуючі підбираються під конкретний плавзасіб і відповідним чином регулюються.


Налагодження прийнято починати при встановленому на причіп судні в повному спорядженні, так враховуються габарити і вага човна, відповідно до яких відбувається развесовка: розміщення човна на причепі по довжині, таким чином, щоб човен мінімально виступала своєю задньою частиною (транец) за задні ліхтарі ( допустимий максимум - 50 см), регулювання розміщення осі і установка висоти.


Подальшу налагодження проводять традиційно по ходу від носа до корми, відповідно: лебідка, носової упор, бортові ролики, кильові ролики.


Упори та ролики виготовляються з різних видів пластика і гуми. Найбільш якісними є зносостійкі поліуретанові ролики, єдиним недоліком яких є їх ціна. Вироби з каучуку куди як менш довговічні, вони можуть забруднити світле днище, в тому випадку, якщо на них доведеться значну вагу.


Слід пам'ятати, що човновий причіп повинен бути оцинкований, осі бажано підбирати з водонепроникними маточинами (особливо актуально для застосування в морській воді), а світлотехніку - водонепроникну (мова йде про світлодіодних ліхтарях). Якщо ж використовуються ліхтарі зі звичайними лампами розжарювання, то в ліхтарі обов'язково повинні бути отвори для зливу води. Щоб уникнути короткого замикання при зануренні у воду необхідно відключати причіп від розетки.


В асортименті нашого магазину є ролики і упори фірм AL-KO (Німеччина), Knott (Autoflex) (Угорщина) і SPP (Польща), все дуже гідні в якісному відношенні і різноманітні за ціною, розмірами і зовнішнім виглядом.


Ручні лебідки представлені фірмами AL-KO (Німеччина), Knott Autoflex (Угорщина), Dragon Winch (Польща). Тут своєю якістю беззастережно виділяється німецький виробник.


Для проводки ми використовуємо 7-жильний ПГВА кабель, який захищений від негативного впливу води. Європейська світлотехніка представлена фірмами WAS і FRISTOM. Задні світлодіодні ліхтарі в обох випадках відповідають стандарту IP68, тобто допускають роботу під водою. Тут варто зазначити, що в продукції WAS світлодіоди запаяні, а значить, навіть при розбитому склі, ліхтар продовжить безперебійно працювати, що і є кращою рекомендацією.