
Ресори та амортизатори
- Виробник: ІНШІАртикул виробника: 3962-2902010-01Ширина, мм: 55Довжина ресори: 1250 мм
- Виробник: ІНШІАртикул виробника: 3962-2912010Ширина, мм: 55Довжина ресори: 1250 мм
Амортизатори і ресори для причепів спрацьовують до семи тисяч разів за один кілометр пробігу. Саме від них багато в чому залежить, як поведе себе ваша машина на крутих віражах і вибоїстій місцевості. Не так давно практично всі моделі причепів оснащувалися ресорами, кількість листів яких безпосередньо залежало від навантаження. Сьогодні ж більшість моделей автомобільних причепів оснащується ресорними або резино-жгутовими підвісками.
Часто можна помітити, що причіп з вантажем йде по дорозі рівно, а порожній - "стрибає". Сучасні ресори і амортизатори для причепів здатні вирішити цю проблему. Саме з цих причин досвідчені автомобілісти встановлюють на свої причепи тільки перевірені імпортні пакети ресор, у яких під час руху з порожнім причепом працює всього лише один лист, інші ж підключаються тільки після навантаження, або ставлять додаткові осьові амортизатори. Багато хто, незважаючи на те, що сучасні ресори чудово справляються з вертикальними коливаннями, встановлює додаткові резино-джгутові амортизатори, що забезпечує завантаженому або порожньому причепу ще більш плавний хід.
Якщо говорити про ресорних підвісках, то вони мають достатньо незаперечних переваг. Окремо можно відзначити, що ресора ресорі різнь, і якість тут залежить зовсім не від кількості пластин. Мало того, на сучасні причепи встановлюються ТІЛЬКИ якісні ресори від німецького виробника Al-ko, переваги яких полягає в тому, що:
Значно знижується висота навантаження і її діапазон;
Коротшає хід;
При порожньому причепі задіюється лише одна пластина, тоді як при повному завантаженні (750 кг) працюють всі чотири або більше аркушів.
Крім того, ресори для причепа, ціна яких значно нижче, ніж у амортизаторів, відрізняється простотою в експлуатації, вона стійка до важких умов роботи і значних перевантажень.
Якщо ж говорити про пневматичних підвісках, які з'явилися на українському ринку лише тридцять – сорок років тому, то до переваг цих пристроїв можна віднести:
Підвищення плавності ходу, яке дозволить власнику перевозити навіть крихкі вантажі;
Захист від зовнішніх погодних умов і механічних факторів;
Підвищення заявленої виробником причепа вантажопідйомності;
Стійкість завантажений під зав'язку причепа.
Так яку ж підвіску вибрати? Відповість на це питання зі 100-відсотковим твердженням досить складно. Наприклад, вихід з ладу пневматичної підвіски вимагатиме її повної заміни або ремонту, який за ціною буде відповідати новому агрегату.
Ресорна ж підвіска більш проста в експлуатації і якщо не витримує кріплення – зверніться до будь-якого сільському зварнику, тріснув один з аркушів – підклали знайдену підходящу за розміром слегу або замінив чимось подібним, щоб доїхати до найближчої сто або автомагазину. Тоді як у гумово-джгутової підвіски внутрішню трубу може і зовсім вивернути. Але зате у пневматичних підвісок краща прохідність і більш плавний хід. Тому, тут вирішувати тільки вам!
Тепер вам лише потрібно визначитися з вибором і купити для свого причепа ресори або пневматичну підвіску, ціна на які в нашому інтернет-магазині найнижча. Наш інтернет-магазин працює тільки з перевіреними виробниками якісного обладнання, які зарекомендували себе на ринках Європи та Азії тільки з позитивної сторони. Купуючи наші товари, ви будете впевнені, що вони прослужать вам довгі роки!